viernes, 18 de marzo de 2011

PETO

18 Març 2011
Nom: PETO
Lloc: Passeig, Cadaqués

Avui passejant, a qui em trobo és en Josep... en PETO, que és com el coneixem tots, i la seva presència en certa manera em sorprén i m’entendreix, em sopren perqué en veure’l no puc evitar recordar-lo com aquell nen d’uns 10 o 11 anys i m’adono que el temps passa i molt de pressa, ja no és un nen és un home.... i m’entendreix el record de tots aquells “killers”que és com jo els anomenava a ell i els seus colegues quan venien de mini-clients al ciber que teniem a la felipa i passaven la tarda allà jugant al counter-strike, als diferents jocs que hi havien o fins i tot a vegades només venien a veurem i xerràvem... al Peto el recordo molt divertit, curiós... amb aquests ullassos que te no se li escapava res, i esperi que segueixi així...

Hoy mientras paseaba a quien encuentro es a Josep... PETO, que es como lo conocemos todos, su presencia en cierto modo, me sorprende y también me enternece. Me sorprende porque al verlo no puedo evitar recordarlo como aquel niño de 10 o 11 años y me percato que el tiempo pasa, y rápido, ya no es un niño, es un hombre... y me enternece el recuerdo de todos aquellos “killers” que es como yo les llamaba a el y a todos sus colegas cuando venian de mini-clientes al ciber que teníamos en la felipa y pasaban la tarde allí, jugando al counter-strike, a los diferentes juegos que teníamos y muchas veces incluso sólo venían a visitarme y a charlar... a Peto lo recuerdo divertido, curioso... con estos ojazos que tiene no se le escapaba nada... y espero que siga así.

No hay comentarios:

Publicar un comentario