domingo, 31 de julio de 2011

MOHA

31 JULIOL 2011
Nom: MOHA

Lloc: Plaça Ses herbes, Cadaqués

Jo si fos l’amo del Boya, o sigui en Pere Vehí faria servir aquest tipus que tenim avui al Portrait de reclam! Quedaria així: tapas (perque ho posen en castellà), entrepans, amanides, calamars, patates, gelats i .... en Moha!!!!, aquest tio és genial, una bona persona en majuscules, rialler, divertit i molt molt bon cambrer, l’aprecio molt jo en Moha, no és dificil fer-ho amb la seva manera de ser, ...normalment li fem broma i li diem..”Moha! mohamé que tengo calor!!!!!” i ell riu ... m’agrada la foto, s’el veu feliç amb el seu fill en braços, va Moha que l’agost passa ràpid!!!

Yo si fuera el propietario del Boya, o sea Pere Vehí, pondría a este tipo que tenemos hoy en el Portrait de reclamo! Quedaría así: tapas , bocadillos, ensaladas, calamares, patatas, helados y.... Moha!!! Este tío es genial, una buena persona con todas las letras, risueño, divertido y muy muy buen camarero, le tengo mucho aprecio ya a Moha, no es nada dificil gracias a su manera de ser, ... normalmente bromeo con él y picandole le decimos... “Moha, mohamé que tengo calor!!!!, y el se rie... me gusta la foto, lo veo tan feliz con su hijo en brazos, venga va Moha que el Agosto pasa rápido!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario