viernes, 5 de agosto de 2011

PACO

5 AGOST 2011
Nom: PACO
Lloc: Es Cantó, Cadaqués

En Paco arriba a Es cantó, un home prou conegut per tots a Cadaqués, forma part del “front line” del poble, és l’home de la Carmen i els dos junts regenten l’Inmobiliaria AIC, no se si és la més antiga de Cadaqués, jo diria que sí, m’agrada pensar que vénen somnis, doncs quan vens a Cadaqués un dels primers sentiments es sempre quin poble més maco, jo vull viure aquí i vull una casa d’aquestes... vénen somnis... en Paco de per si viu molt ben acompanyat ni més ni menys que de QUATRE DONES!!! Amb la Carmen, l’Airy, la Jana i la Lena viu com a poc distret!!!! A la foto em fa pensar en aquells roquers tipus Keith Richard & Cia salvant les distàncies de l’edad és clar... like a Rollling Stone !!!

Paco llega a Es Cantó, un hombre bien conocido por todos en Cadaqués, forma parte del “Front Line” del pueblo, compañero de Carmen, los dos regentan la Inmobiliaria AIC, no se si es la más antigua de Cadaqués, yo diría que sí, me gusta pensar que venden sueños, cuando uno es visitante en Cadaqués uno de les primeros sentimientos es que precioso pueblo, yo quiero vivir aquí y quiero una casa de estas... venden sueños... Paco de por sí vive muy bien acompañado ni más ni menos que de CUATRO MUJERES!!! Carmen, Airy, Jana y Lena, vive cuando menos distraído!!! Su porte en la foto me hace pensar en viejos roqueros tipo Keith Richard & Cia salvando las distancias de la edad claro! like a Rolling Stone!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario