viernes, 16 de septiembre de 2011

JUDITH

16 SETEMBRE 2011
Nom: JUDITH
Lloc: Passeig, Cadaqués

I que guapa i radiant que està la Judith!, Se la veu molt contenta, la Judith disfruta molt també en les festes majors, la veig una persona de tradicions, molt de casa i de la familia, de fet la imatge que jo guardi d’ella és sempre amb la Paula i en Marc... recordo un dia que va venir a la galeria a fer fotos de carnet als nens, i els dos estaven de morros i no volien fer-se la foto, han tret caràcter! la cosa es presentava difícil però vaig veure la Paula amb un nino i li vaig preguntar..”i com es diu el teu nino?...”Nino” i vaig assentar al Nino i li vaig començar fer-li fotos,els nens van començar a riure i així vaig poder fer-els-hi la foto a ells... la Judith la conec desde que venia al ciber a descarregar la tarjeta de la càmara, ha estat clienta molt de temps, gent fidel, gent que saps que hi pots comptar encara que no sigui un lligam fort el que tinguem, noble, és una persona noble la Judith!

Y que guapa y radiante está Judith! Se la ve contenta, Judith disfruta de lo lindo en Fiestas mayores, la veo una persona de tradiciones, muy de casa y de familia, de hecho la imagen que yo guardo de ella es de verla siempre acompañada de sus hijos, Paula y Marc... recuerdo un día en que vino a la galería para hacer fotos de carnet a los niños, los dos estaban de morros y no les apetecía nada hacerse la foto, muestran carácter! La cosa se presentaba difícil, pero via a Paula con un muñeco y le pregunté... y cómo se llama tu muñeco? NINO, y senté a Ninio y le fotografié, los niños se rieron con ganas y así pude hacerles la foto a ellos... a Judith la conozco desde que venía al ciber a descargar su tarjeta de la cámara, ha estado clienta siempre, gente fiel, gente con la que sabes que podrás contar aunque no sea una relación fuerte la que tengamos, noble, es una persona noble Judith!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario