viernes, 14 de octubre de 2011

LAIA

14 OCTUBRE 2011
Nom: LAIA
Lloc: Port Doguer, Cadaqués

A vegades sóc un petit desastre, i comfonc les persones i m’oblido del nom d’amics o amigues, encara que les coneixi de fa temps, sóc llunàtic i una mica despistat i no hi puc fer res, dic tot això perquè l’altre dia vaig entrevistar la Laia al fer-li la foto i lo primer que em va sortir de la meva boqueta era dir-li Silvia... en fi, la Laia ,que no es diu Silvia, és una dona de foc, incombustible i amb una flama interior que sembla que li surti dels ulls, és tota calor, un encant i alhora dura, contrast que com ja sabeu adoro, una dona preciosa amb les faccions molt marcades i suaument torrada pel Sol... fa uns tres anys que viu a Cadaqués i em sembla que s’hi queda, de fet Cadaqués té això, t’enamora i no en pots marxar, quedes feliçment segrestat entre roques, vent, mar i llum, la llum és el que més ha atret a la Laia, sobretot la llum de setembre, tan platejada, neta i refrescant, una llum que a fotògrafs com jo ens fa tornar boixos,és com indescriptible... bé seguim amb la Laia, em diu “Jo tinc dos bars” de fet treballa al Boliche i al Mut dos petits indrets encantadors i amb persones encantadores, i per acabar em diu “ lo millor de viure a cadaqués és aixecar-se al matí i dir QUE MERAVELLÓS!” i ho comparteixo...

A veces soy un pequeño desastre, y confundo las personas y me olvido del nombre de amigos o amigas, aunque la conozca de hace tiempos, soy lunático y un poco despistado y no puedo hacer nada, digo todo esto porque el otro día entrevisté Laia al hacerle la foto y lo primero que me salió de mi boquita era llamarla Silvia... en fin, Laia ,que no se llama Silvia, es una mujer de fuego, incombustible y con una llama interior que parece que le salga de los ojos, es todo calor, un encanto y a la vez dura, contraste que cómo ya sabéis adoro, una mujer preciosa con las facciones muy marcadas y suavemente tostada por el Sol... hace unos tres años que vive en Cadaqués y me parece que se queda, de hecho Cadaqués tiene esto, te enamora y no puedes marchar, quedas felizmente secuestrado entre rocas, viento, mar y luz, la luz es lo que más ha atraído a Laia, sobre todo la luz de septiembre, tan plateada, limpia y refrescante, una luz que a fotógrafos como yo nos hace volver locos,es cómo indescriptible... bien seguimos con Laia, me dice “Yo tengo dos bares” ya que trabaja en el Boliche y en el Mut dos pequeños lugares encantadores y con personas encantadoras, para acabar me dice “ lo mejor de vivir en Cadaqués es levantarse por la mañana y decir QUE MARAVILLOSO!” y lo comparto...


No hay comentarios:

Publicar un comentario