lunes, 3 de octubre de 2011

NÚRIA

03 OCTUBRE 2011
Nom: NÚRIA
Lloc: Poligon Industrial, Cadaqués

Avui la Núria m’ha sorprès, de fa temps que la volia incloure al portrait però no havia aconseguit mai fer-li una foto decent, al ser tant tímida, que ho és extremadament, es posava tant nerviosa que feia cares, llangotes i caretos raros… és que la Núria és molt expressiva, sembla que hagi fet mim en un altra vida… però avui estava relaxada i amb molta més confiança en si mateixa i fins i tot ha estat ella que m’ha demanat que li fes la foto i ha sortit un retrat preciós, com ella que ho és per fora i per dins, me l’aprecio molt, dolça i delicada, trasto i despreocupada com bon artista que és, una llumeta que no s’apaga, un no parar d’idees, una molt gran artista que està triomfant per europa i per New York… de fet em comfessa com a primícia que se’n vol anar a viure-hi un any amb el seu novio Luca…. Molta sort amiga meva dóna-li records a la meva estimada City!!!!!!

Hoy Núria me ha sorprendido, de hace tiempo que la quería incluirla al portrait pero no había conseguido nunca hacerle una foto decente, al ser tan tímida, que lo es extremadamente, se ponía tan nerviosa que hacía caras, muecas y caretos raros… es que la Núria es muy expresiva, parece que haya hecho mimo en un otra vida… pero hoy estaba relajada y con mucha más confianza en sí misma e incluso ha sido ella que me ha pedido que le hiciera la foto y ha salido un retrato precioso, como ella que lo es por fuera y por dentro, me lo aprecio mucho, dulce y delicada, trasto y despreocupada como buen artista que es, una lucecita que no se apaga, un no parar de ideas, una muy grande artista que está triunfando por europa y por New York… de hecho me confiesa como primicia que se quiere ir a vivir un año con su novio Luca…. Mucha suerte amiga mía dale recuerdos a mi querida City!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario