miércoles, 5 de enero de 2011

la ELI

05 Gener 2011
Nom: La ELI
Lloc: Caritat Serinyana, Cadaqués
L’Eli és una altra guerrera de “armas tomar”, divertida, extrovertida i segura de si mateixa...un “pedazo mujer” com s’acostuma a dir.... escoltant una conversa que té amb un amic que porta un gos al cistell, he averiguat que és una cabreta com jo, i ara ho entenc! perquè em sento còmode amb ella i la noto propera, i a més em fa riure...com jo, la cabra ensenya una imatge exterior pero en realitat és una altra en l’intimitat, la Eli és d’aquelles persones que et sorprèn gratament quan la tractes, perquè la primera impresió és dura, però quan parles amb ella és molt més dolça i crec que una amiga fidel als seus amics/amigues i això m’agrada.

La Eli es otra guerrera de armas tomar, divertida, extrovertida y segura de si misma..un pedazo mujer como se acostumbra a decir....escuchando una conversación que tiene con un amigo que lleva un perro en el cesto, he averiguado que es una cabrita cómo yo, y ahora lo entiendo! porqué me siento cómodo con ella y la siento cercana, y me hace reir...cómo yo, la cabra enseña una imágen exterior pero en realidad es muy diferente en la intimidad, Eli es de esas personas que te sorprenden gratamente cuando tratas con ella, porqué la primera impresión es dura, pero cuando hablas con ella, és más dulce y creo muy fiel a sus amigos/amigas y esto me gusta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario