martes, 11 de enero de 2011

TEO

11 Gener 2011
Nom: el meu fill TEO
Lloc: a Casa, Cadaqués

Avui el meu nen TEO fa 5 anys i és el rei del dia, me l’estimo tant que no trobi paraules ...és carinyós , alegre, noble, guapíssim...ha sortit al pare... i a la mare també, jejeje....n’estic enamorat i m’el menjaria a troçets, és l’alegria de casa nostra, un dels motors incombustibles del nostre barco, l’altre la seua germana Isil. S’ha llevat content i lo primer que ha fet és fer-li un petó a la seva mami i ha preguntat...”avui hi ha cole?”..i li hem dit ..“No!, avui passem el dia els quatre junts”..i ha fet un bot d’alegria, crec que és el millor regal. Ara fa cinc anys que està amb nosaltres, al principi va ser molt dur per tots, fins i tot per ell pobret, 8 mesos de còlics que ens van deixar ko, la Isileta que pobreta era molt petita quan va néixer.... però mica en mica ens n’hem sortit i ara els dos germans s’estimen tant que no paren de barallar-se i sóm una familia feliç. Gràcies fill meu, t’estimo!

Hoy mi hijo TEO hace 5 años y es el rey del día, lo quiero tanto que no encuentro palabras ...es cariñoso , alegre, noble, guapísimo...ha salido al padre... y a la madre también jejeje.... estoy enamorado de él y me lo comería a trocitos, es la alegría de casa nuestra, uno de los motores incombustibles de nuestro barco, el otro su hermana Isil. Se ha levantado contento y lo primero que ha hecho es darle un beso a su mami y ha preguntado...”hoy hay cole?”..y le hemos dicho ..“No!, hoy pasamos el día los cuatro juntos”..y ha hecho un bote de alegría, creo que es el mejor regalo. Ahora hace cinco años que está con nosotros, al principio fue muy duro para todos, incluso para él pobrecito, 8 meses de cólicos que nos dejaron k.o., la Isileta que era muy pequeña cuando nació.... pero poco en poco hemos superado la prueba, y ahora los dos hermanos se estiman tanto que no paran de pelearse y ya somos una familia feliz. Gracias hijo mío, te quiero!

1 comentario: