sábado, 15 de enero de 2011

YASMIA

15 Gener 2011
Nom: YASMI
Lloc:passeig, Cadaqués
La triologia Gromacher ha envaït l'espai aeri de Cadaqués, vénen de tres en tres, estiguin alerta perquè el seu cap Ibanovih les vigila des del camp de futbol amb el seu laser exterminator, atent entre cella i cella, és Yasmia un amor que vull amb bogeria, la meva tercera dona,la meva linea de telefonos ocupada, la meva pi pi pi pi que comunica.., aquesta trucada perduda en fi ...yasmia no és mia però ja m'agradaria...jejejejeje.. Bromes a part, una dona molt important en la meva vida, un amor que vull amb bogeria..t'estimi jasmincita!

La triología Gromacher ha invadido el espacio aereo de Cadaqués, vienen de tres en tres, estén alerta porqué Iban Ibanovih las vigila desde el camp de futbol con su laser exterminator, atento entre ceja y ceja, es Yasmia un amor que quiero con locura, mi tercera mujer,mi linea de telefonos ocupada, mi pi pi pi pi que comunica.., esa llamada perdida en fin ...yasmia no es mia sino suya aunque ya me gustaría...jejejejeje..Bromas aparte, una mujer muy importante en mi vida, un amor que quiero con locura..te quiero jasmincita!

No hay comentarios:

Publicar un comentario