lunes, 30 de mayo de 2011

ROCCO

30 Maig 2011
Nom: ROCCO
Lloc: Restaurant Tiramisú, Cadaqués

Es curiós el Rocco ... ofereix una imagte seriosa, de persona introspectiva, de persona de lletres que és, d’àntic editor, gran melòmen i culte, molt culte tant en els intringulis de la vida com de l’art en totes les seves branques i alhora quan el veus darrera la barra del Tiramisú (dintre de la seva discreció sempre) el veig i el sento com a un gentleman, un barman d’els d’abans, educat en el tracte i encantador amb tothom, socialment sap de que parlar amb cada client, elegant tant en les formes com en el fondo, gintonics memorables, cocktails a quin més bó... però per a mi la millor imatge que m’he endut d’ell, és com li brillen els ulls quan parla del seu fill... Rocco posa’m un altre vi, va!!!

Que curioso es Rocco... ofrece una imagen seria, de persona introspectiva, de persona de letras que es, antiguo editor, gran melómano y culto muy culto tanto en los intringulis de la vida como del arte en todas sus ramas, y a la vez cuando lo ves detras de la barra del Tiramisú (dentro de su discreción siempre) lo veo y lo siento como a un gentleman, un barman de los de antes, educado en el trato y encantador con todos, socialmente sabe de que hablar con cada cliente, elegante tanto en las formas como en el fondo, gintònics memorables, cocktails a cual más bueno... pero para mi la mejor imagen que me llevo de el, es de como le brillan los ojos cuando habla de su hijo ... Rocco, va sirveme otro vino!!!


1 comentario:

  1. UN BUEN RETRATO REALIZADO (NO LA FOTOGRAFIA), PERO........FALTABA INDICAR QUE LO QUE MEJOR PREPARABA ERAN LOS DRAY MARTINIS QUE TANTO LE GUSTABA Y SABOREABA MI HERMANA- VBP

    ResponderEliminar