martes, 31 de mayo de 2011

NANDO

31 Maig 2011
Nom: NANDO
Lloc: la Felipa, Cadaqués 

En DJ Nando ,que és com m’agrada dir-li, és un altre OnaKiller ell venia al ciber a jugar al counter o xatejar pel messenger, ara en fà uns 6 ó 7 anys... la vida passa... em fa il.lusió veure que s´ha fet tot un homenàs, m’entendreix veure aquells nens ja amb les seves feines, cotxes i a més amés medeixen 2,20m!!!! Jo no sé què mengen però al seu costat em sento dels Països Baixos... en Nando és molt tímid i reservat però un molt bon xaval, fill de la Chani, la que em falta dels germans Limón per acabar la col.lecció!.

DJ Nando cómo me gusta llamarle, es otro OnaKiller él venía al ciber a jugar al counter o a chatear por el messenger, ahora de esto hace unos 6 ó 7 años… la vida passa… me hace ilusión ver que se ha hecho todo un hombre, me enternece ver a aquellos niños ya con sus trabajos, coches y además miden 2,20m!!!! Yo no sé qué comen pero a su lado me siento de los Países Bajos... Nando es muy tímido y reservado pero muy buen chaval, hijo de la Chani, la que me falta de los hermanos Limón para completar la colección!.


No hay comentarios:

Publicar un comentario