miércoles, 29 de junio de 2011

SONIA

29 JUNY 2011
Nom: SÒNIA

Lloc: Sa Plaça, Cadaqués

La Sònia del Pacià, com li diem normalment, és tot un caràcter de dona, elegant i amb classe, molt discreta, pots parlar del que vulguis amb ella que si te temps te bona conversa... també li agrada riure i disfrutar dels petits plaers de la vida, ténen en Joel i la Jana ,el nen és molt amic d’en Teo, ell el més petit i en Teo el més gran de la classe i són molt amics, em recorda quan jo era jovenet que era molt amic d’en Quic Zamora i jo em deia Amorós per lo que erem el primer i últim de la llista i amics inseparables... amb en Pacià fan una parella molt maca, avui la veig molt relaxada, està molt guapa no em puc aguantar de fer-li la foto! Gràcies guapíssima!

Sònia del Pacià, como la llamamos normalmente, es todo un carácter de mujer, elegante y con clase, muy discreta, puedes hablar de lo que se preste con ella que si tiene tiempo es de buena conversación, también le gusta reír y disfrutar de los pequeños placeres de la vida, tienen 2 hijos, en Joel y la Jana ,el niño es muy amigo de mi Teo, él el más pequeño y Teo el mayor de la clase y son muy amigos, me recuerda cuando yo era jovencito que era muy amigo de en Quic Zamora y yo me llamo Amorós por lo que eramos el primero y último de la lista y amigos inseparables... con Pacià hacen una pareja muy guapa, la veo muy relajada está muy guapa y no me puedo evitar hacerle la foto! Gracias guapísima!



No hay comentarios:

Publicar un comentario