martes, 15 de noviembre de 2011

ARTURO

15 NOVEMBRE 2011
Nom: ARTURO

Lloc: U.E.Cadaqués, Cadaqués

Diumenge al matí, al camp de futbol aprofito per trobar-me amb l’Arturo que ja tenia ganes d’enxampar-lo, armat amb la càmara i llibreta i llapis en mà, li demano si té cinc minutillos, li vull fer quatre preguntes sobre ell i la seva vida.... és tímid... aquest home d’aspecte fort i mirada sincera, home senzill pare de familia nombrosa i que ja en el seu moment, quan va sortir l’Eli al Portrait ja va fer-li tota una declaració d’amor amb les paraules que li va dedicar, i tota una declaració de principis és el que m’explica en la nostra conversa, parlem del taekwondo art marcial a la que li dedica practicament tota la jornada i per a fer-me entendre que significa em parla de valors com el respecte, el valor, l’amistat i companyerisme, a part de la importància de la preparació física i mental... ojalà hi haguessin més Arturos pel món, ja que ell no parla per parlar... el que diu ho posa en pràctica cada dia...

Domingo por la mañana, en el campo de fútbol aprovecho para acechar a Arturo que ya tenía yo ganas de pillarlo, armado cámara, lápiz y libreta en mano le pido si tiene cinco minutillos para mi, le quiero hacer cuatro preguntas sobre él y su vida... es tímido... este hombre de aspecto fuerte y mirada sincera, es a la par un hombre sencillo, padre de familia numerosa y que ya en su momento cuando salió su mujer Eli en el Portrait hizo toda una declaración de amorr con las palabras que le dedicó, y toda una declaración de principios es lo que hoy me cuenta en nuestra conversación, hablamos del taekwondo, arte marcial a la que dedica la mayor parte de su jornada y para hacerme entender que significa me habla de valores como el respeto, el compañerismo y la amistad... a parte de la importancia de la preparación física y mental .... ojalá hubieran más Arturos por el mundo, ya que el no habla por hablar sino que lo que dice, lo pone en práctica cada día....



No hay comentarios:

Publicar un comentario