sábado, 5 de noviembre de 2011

NORA

5 NOVEMBRE 2011
Nom: NORA

Lloc: ceip Caritat Serinyana, Cadaqués

Uiiiiii que guapa que és la Nora! Em desperta molt de carinyo...és dolça i molt simpàtica i divertida aquest any l’hem recuperat com a profe i tenim la sort de que en sigui del meu fill Teo a P5 i a més sala quan parla i això m’agrada molt perquè és la manera de que els nostres fills aprenguin el Cadaquesenc... som Divendres a última hora i quan ha marxat l’ultim nen fa una “Ufffff” i s’aseu al banc de fora de la classe, parlem una estoneta i li pregunto com ho porta això de tenir tantes feres de 5 anyets, gratament em diu que ho disfruta molt i s’ho passa molt bé, i els nens també!... La Nora és la filla de la “jefa” ,com diu ella, la Dire de l’escola. La Nora porta 5 anys de mestre per Roses, el Port de la Selva i ara la tenim a Cadaqués i n’estem molt contents, a més una cosa que parla molt d’ella és que saluda cada dia als nens cada un pel seu nom...Bon dia Teo...Bon dia Ilio... Bon dia Marc...Bon dia Julia...i tots li fem a corus Bon dia Nora!!!!

Uiii que guapa es Nora!!! Me despierta mucho cariño.... es dulce y simpática y divertida este año la hemos recuperado en la escuela como profe y tenemos la suerte que lo sea de mi hijo Teo y toda la troupe de P5, sala cuando habla y me gusta porque me ilusiona pensar que lo aprendan también nuestros hijos.... estamos a Viernes, última hora de la tarde y cuando ha salido el último niño suspira en un largo UFFFFFFFFF se sienta en el banco y hablamos un ratito, le pregunto como lleva esto de tratar con fierecillas de 5 años, y gratamente me cuenta que lo disfruta y mucho y que los niños también!!! Nora es hija de la “jefa” como cariñosamente habla de su mader, Nora lleva cinco años de maestra por Rosas, El Port de la Selva y ahora de nuevo en Cadaqués, nos alegramos, a mi lo que me gusta de ella es como cada día recibe a cada niño con un Bon dia i por su nombre.... Bon dia Teo.... Bon dia Ian... Bon dia Julia... y todos a coro Bon dia Nora!!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario