viernes, 4 de noviembre de 2011

ROSTIA

4 NOVEMBRE 2011
Nom: ROSTIA
Lloc: Sa Posidonia, Cadaqués 

En Rostia m’ha donat avui una grata sensació, no el coneixia gaire i he aprofitat el meu fill Teo tenia visita per fer-li la foto pel portrait d’avui, ell és metge, és difícil definir-lo es especialitzat en la branca naturista, homeopata i kinesiòleg a la vegada, a ell li agrada que el consideri com a metge, un expert en medicina que porta més de 30 anys a l’ofici i amb una gran experiència que el precedeix, és de la Republica Txeca i porta 4 anys entre nosaltres, i em diu que se sent privilegiat de viure a Cadaqués i s’alegra molt de que la seva amiga Beata Ziemska l’invités un any a venir de vacances, aquell estiu va ser el seu inici aquí... sembla molt serios i reservat, no ho sé però parla amb claretat i diu les coses pel seu nom, no parla massa ni parla per parlar, quan ho fa sap del que parla...... la seva dona Annika és un amor que vaig fotografiar el desembre passat quan tant sols començava el OnedayOnePortrait , ha passat un any gairebé i ara fotografio el seu home quan estic a punt d’acabar-lo, cap i cua....

Hoy he llevado a Teo a visitarse con Rostia y me he llevado una grata sensación, no lo conocía demasiado y he aprovechado la ocasión para hacerle la foto de hoy, él es médico, es difícil definirlo, especializado en medicina naturista, homeópata, kinesiólogo y quizás más, a el le gusta que lo considere como médico y punto, un experto en medicina que lleva más de 30 años de oficio, es de la República Checa y lleva cuatro años entre nosotros, me cuenta que se siente privilegiado de vivir en Cadaqués y que se alegra enormemente de que un día su buena amiga Beata Ziemska les invitara a venir de vacaciones, aquel verano fue el principio de su llegada aquí... parece serio y reservado, no lo se pero habla con claridad y las cosas las dice por su nombre, no habla en vano y cuando lo hace es sabiendo de que habla.... su mujer Annika es una amor que fotografié el diciembre pasado cuando apenas este proyecto empezaba a despuntar, ha pasado casi un año y ahora fotografío a su marido... cuando ya casí termino, cap i cua!


38 comentarios:

  1. Beata brought you here? What the hell was she thinking

    ResponderEliminar
  2. M han parlat d aquest metge, però no en trobo cap telèfon ni e-mail ni res. Podries passar me un contacte.

    ResponderEliminar
  3. Jo hi anat avui i e marxat molt contenta , el meu problema es el tiroides i el colesterol, ja que em nego a pendre estatines i ell me ajudara

    ResponderEliminar
  4. Hem anat avui amb aquest metge i amb sembla una persona molt seria .
    i et diu les coses claras .per cert que en el meu marit l´ha ajudat moltisim.

    ResponderEliminar
  5. Bon dia! Algú em podria donar un telèfon de contacte d'aquest senyor. Tinc problemes greus d'estòmac i voldria que em visitès. Moltes gràcies. JAUME

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. si algú em pot donar el telf. d'aquest metge,

      gràcies

      Eliminar
    2. Su número en Cadaques 602343774

      Eliminar
    3. moltíssimes gràcies! no el trobava per enlloc

      Eliminar
  6. Algú em pot donar l'adreça d'on visita a Cadaques? gràcies

    ResponderEliminar
  7. És veritablement llicenciat en medicina?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Quiero aclarar que no soy médico, ni nunca me he presentado como licenciado en medicina, ni me anunciado por ningún medio como tal. Soy naturópata, y por tanto solo me dedico a las terapias naturales, y tengo el título de naturista expedido por la escuela de Naturopatía de Estocolmo desde hace treinta años. Rostislav Ryzak.

      Eliminar
    2. Doncs l'autora d'aquest blog et presenta com a tal. S'ha de mirar de donar la informació veritable i no confondre la gent.

      Eliminar
    3. Hej Rostia, har du kvar praktiken i Göteborg? Jag har mycket magbesvärr och vill gärna träffa dig eller någon av dina kollegor. Mvh Rodrigue

      Eliminar
  8. Doncs l'autora d'aquest blog et presenta com a tal. S'ha de mirar de donar la informació veritable i no confondre la gent.

    ResponderEliminar
  9. Estic molt contenta d'haver conegut al Sr.Rostislav, molt serio amb molts coneixements i experiència, amb una bona eina per tenir un diganosi clar. S'agraeix comptar amb persones que vulguin arribar a la causa real del problema i sens dubte aportin un tractament adequat que elimina els tòxics del cos i t'ajuda a recuperar la salud i no a posar "parches" com se sol fer a la medicina convencional. Que no faltin persones com ell

    ResponderEliminar
  10. Bon dia, La bústia de veu del seu telefon (602343774) salta continuament. Algú em pot donar alguna indicació més sobre com contactar amb ell? Gràcies, Jordi

    ResponderEliminar
  11. Sí es así podrían facilitarme dirección y teléfono gracias

    ResponderEliminar
  12. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  13. Bona tarda no el localitzo necessito conectar amb ell urgentmet algu amb pot ajudar. Gracies

    ResponderEliminar
  14. Si... Contacta m per mail paqvi1962@gmail.com

    ResponderEliminar
  15. Algú te algun correu electromic de Rostia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo també estic interessat en contactar amb Rostia. No sé com fer-ho. A Andorra tampoc.

      Eliminar
  16. Dimecres 24 d'agost 2022.
    HI ha alguna manera de poder contactar amb Rostia Ryzak?

    ResponderEliminar
  17. Aquest número de telèfon em diu que no existeix.

    ResponderEliminar
  18. A Rostia lo puedes encontrar en Andorra, su telefono es: 00 376 394 956, llamar de 9 a 10 para pedir hora

    ResponderEliminar
  19. Ahora visita en Banyoles, los jueves y viernes. Para pedir visita es el 630 17 83 74

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Visita los viernes i Sabado en estos momentos

      Eliminar
  20. Crec ara visita a Cornellà de Terri

    ResponderEliminar
  21. Hola. Os paso el tel de Rostia en Andorra, atiende de 9 a 10: 00376 394956

    ResponderEliminar