miércoles, 2 de marzo de 2011

OSCAR

02 Març Febrer 2011
Nom: ÒSCAR
Lloc: Gasolinera, Cadaqués

El meu company de nom està avui molt divertit, vaig gasolinera i me’l trobo gaudint un deliciós xupaxup de taronja àcida... li brillen els ulls... ummmmm que bo! Fins i tot a mi em ve de gust menjar-me’n un!... jejeje... l’Òscar és un home tranquil i serè com el seu pare Andreu, també al One day One portrait, i amb els mateixos ulls de picardia brillants, se li veu l’aire de bona persona i és que amb uns pares així què vols? L’Alícia i l’Andreu i els seus fills son persones autèntiques que em sento orgullós de conèixer! Salut company!

Mi compañero de nombre está hoy muy divertido, voy a la gasolinera y me lo encuentro disfrutando de un delicioso xupaxup de naranja ácida...  le brillan los ojos... ummmmm que bueno! Incluso a mí me apetece comerme uno!... jejeje... Òscar es un hombre tranquilo y sereno como su padre Andreu, también al One day One portrait, y con los mismos ojos de picardia brillantes, se le ve el aire de buena persona y es que con unos padres así qué quieres? Alícia y Andreu y sus hijos son personas auténticas que me siento orgulloso de conocer! Salut company!

No hay comentarios:

Publicar un comentario