miércoles, 4 de mayo de 2011

GUSTAU

04 Maig 2011
Nom: GUSTAU
Lloc: Caritat Serinyana, Cadaqués

I com a caballer errant en Gustau cavalca la seva moto derrapant per es Salvaslip, o també dita rotonda de l’entrada... es planta davant del Novavenda amb la seva armadura, el casc blau florescent, la punta de fletxa penjada al coll i l’espasa d’excalibur a la seva ment, tot decidit a enfrentar-se a la compra diària..jejeje en Gustau és un estudiós de les espases des dels seus inicis i n’ha fet una tesis espectacular... de fet té un aire de caballer de l’edat mitjana, noble i serè... us haig de confesar que no sé exactament el tema de la tesis però crec que va per aquí... és un bon amic, discret i bon home ah! i feliçment conviu amb la Mei que és un encant de dona forta i dolça que ja ha sortit al One day i ells dos porten el xiringuito de les Oliveres, bon peixet davant del mar...huummmmm ja m’hi veig... que la força t’acompanyi!

Y como caballero errando Gustau cabalga su moto derrapando por es Salvaslip, también llamada la rotonda de la entrada... se planta ante el Novavenda con su armadura, el casco azul florescente, la punta de flecha colgada al cuello y la espada de excalibur a su mente, todo decidido a enfrentarse a la compra diaria..jejeje Gustau es un estudioso de las espadas desde sus inicios y ha hecho una tesis espectacular... de hecho ya tiene un aire de caballero de la edad mediana, noble y sereno... os tengo que confesar que no sé exactamente el tema de la tesis pero creo que va por ahí... es un buen amigo, discreto y buen hombre ah! y felizmente convive con la Mei que es un encanto de mujer fuerte y dulce que ya ha salido al One day y ellos dos llevan el chiringuito de las Oliveres, un buen pescadito ante el mar...huummmmm ya me lo imagino... que la fuerza te acompañe!


1 comentario:

  1. Heeeeyyyy, que punta de flecha ni nada por el estilo,....esto es el martillo de Tor, Diós del Trueno en la mitologia escandinava!

    ResponderEliminar