lunes, 25 de julio de 2011

MAITE

25 JULIOL 2011
Nom: MAITE
Lloc: Riera, Cadaqués

Avui estic content perquè La Maite és una de les meves dones preferides de Cadaqués, simpàtica i todo terreno, un altra dona dura i amb caràcter però alhora dolça com la mel... en Javi, la seva parella, és molt afortunat perquè la Maite és molta dona... treballa al Rosa Azul amb la nostra estimada Sandra i només per veure-les ja és interessant passar per Port doguer... els veig passejar amb en Javi tranquilament i no m’ho pensi dues vegades, salto de la cadira faig un salt al carrer, desenfundo la càmara i sense demanar permís els faig la foto, a tots dos els estimo molt i tenia moltes ganes de retratar-los... demà sortirà en Javi... en aquesta foto la Maite em fa molta enveja perquè està fent una cosa que jo no he aconseguit mai i que he probat mil vegades...pujar només uns cella! És un gest molt expressiu, tan com ella mateixa!!!

Hoy estoy contento porque Maite es una de mis mujeres preferidas de Cadaqués, simpática y todo terreno, otra mujer dura y con carácter pero a la vez dulce como la miel... Javi, su pareja, es muy afortunado porque Maite es mucha mujer... trabaja en el Rosa Azul con nuestra estimada Sandra y sólo para verlas ya es interesante pasar por portdoguer... los veo pasear con Javi tranquilamente y no me lo pienso dos veces, salto de la silla, hago un salto a la calle, desenfundo la càmara y sin pedir permiso les hago la foto, a los dos los quiero mucho y tenía muchas ganas de retratarlos... mañana saldrá Javi... en esta foto Maite me hace mucha envidia porque está haciendo una cosa que yo no he conseguido nunca y que he probado mil veces... subir sólo unos ceja! Es un gesto muy expresivo, tanto cómo ella misma!!!


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario