domingo, 1 de mayo de 2011

MONTSE

01 Maig 2011
Nom: MONTSE
Lloc: Caritat Serinyana, Cadaqués


La Montse de l’Aic és guapa, molt guapa, trobar-la a ella a l’agència mitiga l’efecte de pagar el lloguer, ja que treballa a l’AIC agència immobiliaria de Cadaqués, juntament amb en Paco i l’Airi... La Montse té dos fills , tots dos amb els mateixos ulls divertits i observadors que ella... la Montse és superesportista i li agrada córrer ó anar en bicicleta i es cuida molt i es nota, m’agrada la seva coqueteria i té un parlar molt dolç... com quasi totes les dones que he fotografiat em diu que no queda mai bé a les fotos i es posa nerviosa... jejeje jo no m’ho crec i li faig el retrat.

La Montse de Aic es guapa, muy guapa, encontrarla en la agéncia mitiga los efectos de pagar el alquiler, digo de Aic porque trabaja en esta agencia junto con Paco y Airi, Montse tiene dos hijos ambos con los mismos ojos divertidos y observadores que ella... es superdeportista y le gusta correr e ir en bicicleta, se cuida mucho y se nota, me gusta su coquetería y tiene un hablar ducle... como casi todas las mujeres a las que he fotografiado me dice que no queda nunca bien en las fotos y se pone nerviosa.... jejejje yo no me lo creo y la retrato.



2 comentarios:

  1. Em costa trobar ses paraules per descriure-la...tè un cor immensament gran

    ResponderEliminar
  2. Es la millor de tot Cadaqués

    ResponderEliminar