lunes, 13 de junio de 2011

ROBERT

13 JUNY 2011
Nom: ROBERT
Lloc: Zona Industrial, Cadaqués

En Robert va arribar a Cadaqués més o menys com jo i l’Àngels, cap al 2000, ell regentaba el bar “Ses Bruixes”i ara és un artista que viu del seu art,quin canvi!... Cadaqués et pot transformar i tornar-te tal com realment vols ser... encara que és dura la vida de l’artista , i ho sé per experiència, que no és massa fàcil tirar endavant, però al Robert el trobo optimista, tranquil i amb la serenitat bàsica per poder crear, ell pinta le seu propi univers d’estrelles llunyanes i constel.lacions màgiques que més d’un ha encandilat... amb el Moska, la Núria Durán i en Pere Belles comparteixen una nau on la creativitat està a flor de pell,on les olors impregnen el cervell de colors, un lloc màgic reducte d’artistes que sobreviuen amb l’art com l’única bandera! Endavant companys!!

En Robert llegó a Cadaqués más o menos como yo y Àngels, hacia el 2000, él regentaba el bar “Ses Bruixes” y ahora es un artista que vive de su arte, qué cambio!... Cadaqués te puede transformar y volverte tal como realmente quieres ser... aunque es dura la vida del artista, y lo sé por experiencia, que no es demasiado fácil salir adelante, pero a Robert lo encuentro optimista, tranquilo y con la serenidad básica para poder crear, él pinta su propio universo de estrellas lejanas y constelaciones mágicas que a más de uno ha encandilado... con el Moska, Núria Durán y Pere Belles comparten una nave donde la creatividad está a flor de piel,donde los olores impregnan el cerebro de colores, un lugar mágico reducto de artistas que sobreviven con el arte cómo la única bandera! Adelante compañeros!!



1 comentario:

  1. Todo lo aqui expresado,es real y sin ficciones...La nobleza de Robert es inmensa y siempre es agradable compartir amistad y buenas charlas con Robert...Su espiritu es grande y brillante...Buen trabajo Oscar y un saludo a Cadaques,esa tierra que tanto amo,esa tierra que me regalo mis propios sueños...A CUIDARSE A TOPE GUAPOS...

    ResponderEliminar