sábado, 17 de septiembre de 2011

MARIA

17 SETEMBRE 2011
Nom: MARIA
Lloc: Passeig, Cadaqués

I una altra noia guapa amb es Doll al cap!!! La Maria, que és un troç de pà i mai millor dit, la Maria em diu que no és el seu millor dia per a fer-li la foto però jo la veig sempre tan ella tan natural, tant que es mostra com és que fins i tot el doll no sembla estrany sobre el seu cap, la Maria passa per aquells moments de intentar tenir temps per a ella, pel seu nen gran, pel petit i pel seu home, la trobareu empenyent cotxet Es Call amunt o cami del cole, a Portdoguer o a es Llané Petit i sempre és ella, m’agrada la gent que és tal qual... m’agrada perque tot i dir-me osti oscar, no avui no, no tinc bon dia, mireu quina troç de dona!!!

Y otra mujer guapa con Es Doll sobre la cabeza!!! María, que es un pedazo de pan y nunca mejor dicho,María me dice que no es su mejor momento que mejor no la fotografíe, pero yo la veo siempre tan ella, tan natural, tan que se muestra como es que hasta el doll parece algo natural en su cabeza, María pasa por aquellos momentos de intentar tener tiempo para ella, para su niño mayor, para el pequeño para su chico , la encontrareis empujando el carrito en Es Call cuesta arriba, o camino de la escuela o en Portdoguer o en es Llané Petit y siempre es ella, me gusta la gente que es tal cual.... me gusta por que aunque me dijera, osti Oscar no hoy no , mira que pedazo de mujer....




No hay comentarios:

Publicar un comentario