sábado, 23 de abril de 2011

ALE ALEJANDRA

23 Abril 2011
Nom: ALE ALEJANDRA
Lloc: Casa Olivia, Cadaqués


Avui dia en que molts celebrem la diada dels enamorats a Catalunya, jo us ofereixo una imatge d’un amor molt pur, potser fraternal, potser... no sé etiqueteu-lo com vulgueu, però no calen masses paraules per adonar-se que la parella de la foto s’estimen i de veritat, l’Ale i la Matilda.... L’Ale aquesta morenassa de bandera, argentina, enamorada de Cadaqués i del seu Ernesto (que no tant com jo però la te gran ;-), excel.lent cuinera responsable de tot el que surt de la cuina del Gato Azul,  i molt molt amiga dels seus amics, especialment d’en Pasqui i Olivia, amistat de molts anys i amb molts moments viscuts junts, tants que jo crec que a la Matilda, aquesta nena-noia rossa, que te el porte del seu pare i és salada i divertida com la seva mare, la sent o potser fins i tot és una mica seva també,

To go waltzing Mathilda, waltzing Mathilda, You'll go waltzing Mathilda with me…

Hoy, día en que muchos celebramos el día de los enamorados en Catalunya, yo os ofrezco una imagen de un amor bien puro, quizás fraternal, puede ser, no se etiquetadla como queráis, peró no hacen falta muchas palabras para percatarse que la pareja de la foto se quieren y de verdad, Ale y Matilda... Ale esta morenaza de bandera, argentina, enamorada de Cadaqués y de su Ernesto (que no tanto como yo pero que tambien la tiene grande ;-), excelente cocinera responsable de todo lo que sale de la cocina del gato azul, y muy muy amiga de sus amigos, en especial de Pasqui y de Olivia, amistad de años ya, y con bastantes momentos vividos juntos, tantos que yo creo que a Matilda, esta niña-mujer rubia que tiene el porte de su padre y es salada y divertida como su madre, la siente y que quizás incluso es ya un poco suya también, y se nota, o no?

To go waltzing Mathilda, waltzing Mathilda, You'll go waltzing Mathilda with me ...



No hay comentarios:

Publicar un comentario