lunes, 18 de abril de 2011

EDUARD

18 Abril 2011
Nom: EDUARD
Lloc: Caritat Serinyana, Cadaqués

L’amic Eduard és per mi una persona molt especial, companys de barba sempre riem de qui la té més gran... és una barreja d’alquimista i bruixot que té una pòcima per a cada mal, sap escoltar i sap parlar, i sempre et troba una solució.. m’agrada molt com és perqué és tranquil i sap disfrutar de les petites coses, com una cerveseta ó un Mac callan o una xerradeta d’unes hores... ell és MAC i un expert en informàtica i tots els gadgets que hi ha al mercat tals com Ipod, Iphone, Ipad i tot el que comenci en I... hem passat moltes hores junts parlant de Microsoft...jejejej ja us podeu imaginar cóm quedava el Bill gates... també recordo amb molt de carinyo que va ser de les primeres persones que amb l’Àngels vam conèixer a Cadaqués i ens va aconsellar molt bé, recordo una frase seva que deia...” si tens un problema, vés a la platja, mira l’horitzó i contempla Es cucurucuc, si hi és, no hi ha problema... si no hi és ,sí que tens un problema”.. és ben bé la seva filosofia de vida que admiro.. el seu local el TAO és un emblema de cadaqués , un dels últims racons autèntics i on és sempre agradable de passar-hi a veure el nostre amic Edurad, ah! I fa horari singular “seven-elleven” vull dir de 7 de la tarda a les 11 nit... renega quan li vull fer la foto, perquè això també ho fà de renegar... però al final cedeix gràcies a que la seva filla Yasmia l’ha convençut... gràcies!

El amigo Eduard es para mí una persona muy especial, compañeros de barba siempre reímos de quien la tiene más grande... es una mezcla de alquimista y brujo que tiene una pócima para cada mal, sabe escuchar y sabe hablar, y siempre encuentra una solución.. me gusta mucho cómo es ya que es tranquilo y sabe disfrutar de las pequeñas cosas, como una cervecita o un Macallan o bien una conversación de unas horas... él es MAC y un experto en informática y todos los gadgets que hay en el mercado tales como Ipod, Iphone, Ipad y todo el que empiece con I... hemos pasado muchas horas juntos hablando de Microsoft...jejejej ya os podéis imaginar como quedaba Bill Gates... también recuerdo con cariño que fue de las primeras personas que con Àngels conocimos en Cadaqués y nos aconsejó muy bien, recuerdo una frase suya que decía...” si tienes un problema, ve a la playa, mira el horizonte y contempla Es Cucurucuc, si está, no hay problema... si no está ,sí que tienes un problema”.. es su filosofía de vida que admiro.. su local el TAO es un emblema en Cadaqués , uno de los últimos rincones auténticos y dónde es siempre agradable pasar a ver nuestro amigo Edurad, ah! Y hace un horario singular “seven-elleven” quiero decir de las 7 de la tarde a las 11 noche... reniega cuando le quiero hacer la foto, porque esto también lo hace, el renegar... pero al final cede gracias a que su hija Yasmia lo ha convencido... gracias!!!


1 comentario:

  1. Eduard de Tao cadaques,SEMPRE FENT DE TIET DE TOTS...Yrenegant com no,es un distintiu natural de alguns homes i donas que al igual que molts i cadadia mes no ens traguem la porkeria ke ens venen`ya saveu,el progres.Si paseu per Cadaques no deixeu de pasar per TAO i coneixereu an Eduard,un savi y entrañable cascarravias...

    ResponderEliminar