lunes, 22 de agosto de 2011

ANTONIO PETIT

22 AGOST 2011
Nom: ANTONIO PETIT
Lloc: Dr Callís, Cadaqués

L’Antonio s’ha posat molt content, i jo també, de retrobar-nos pel casc antic, quan tenia la galeria erem vehins i teniem més contacte... ell em “collonaba” de valent, per exemple, quan passaba davant de la galeria feia un crit super fort “Eiiiiiii” i jo ,que estaba concentrat amb l’ordinador, saltaba del susto que em feia, quan em giraba el sentia rient carrer Curós amunt... és pescador, és Cadaquesenc i ,segons ell ,l’últim donat d’alta com a pescador a la Seguretat Social, segueix la tradició de l’ofici del seu pare l’Antonio Gran també pescador de tota la vida, un personatge dur de faccions, dur de caràcter, curtit per la tramuntana i el mar, però alhora un bon amic i no tant dur quan el coneixes més d’aprop...

Antonio se ha puesto muy contento, y yo también, de reencontrarnos por el casco antiguo, cuando tenía la galería eramos vecinos y teniamos más contacto... él me “collonaba” de lo lindo, por ejemplo, cuando passaba ante la galería pegaba un grito super fuerte “Eiiiiiii” y yo ,que estaba concentrado con el ordenador, saltaba del susto que me hacía, cuando me giraba lo sentía riendo calle Curós arriba... es pescador, es Cadaquesenc y ,según él ,el último dado de alta como pescador a la Seguridad Social, sigue la tradición del oficio de su padre el Antonio Gran también pescador de toda la vida, un personaje duro de facciones, duro de carácter curido por el mar y la tramuntana pero a la vez un buen amigo y no tan duro cuando lo conoces más de cerca...




No hay comentarios:

Publicar un comentario