viernes, 26 de agosto de 2011

PATRICIA

26 AGOST 2011
Nom: PATRICIA

Lloc: Joan Ponç, Cadaqués

La Patricia va arribar a Cadaqués més o menys com jo, ella venia de Bolivia i jo de Sabadell, els dos vem deixar la familia enrera per embarcar-nos en una nova epopeia, viure a Cadaqués!, cosa que ha resultat no ser gens fàcil, tot i així hi seguim i d’aquí no ens treuràn, ella és molt simpàtica, sempre riu, i fa cara de tenir molts amics, treballa per la Romi netejant la casa del carrer Joan Ponç que per cert està en venda... jo li vaig dir “ yo la quiero comprar, pero este año no....” m’agrada perquè és vital i alegre i quan em troba pel carrer amb la càmera em diu “ i a mi no me haces fotos?” i jo li contesto “Y tanto! Con lo guapa que eres!”... i ella es sorprèn de que li faci la foto, tots dos som forasters en una terra de vent i pedres, però els dos estem al mateix nivell i ens sentim enamorats d’aquest indret tant màgic que ens ha captivat! Visc a Cadaqués!

Patricia llegó a Cadaqués más o menos como yo, ella venía de Bolivia y yo de Sabadell, los dos dejamos la familia atrás para embarcarnos en una nueva epopeya, vivir en Cadaqués!, cosa que ha resultado no ser nada fácil, aún así seguimos y de aquí no nos *treuràn, ella es muy simpática, siempre ríe, y hace cara de tener muchos amigos, trabaja para la Romi limpiando su casa de la calle Joan Ponç que por cierto está en venta... yo le dije “ yo la quiero comprar, pero este año no....” me gusta porque es vital y alegre y cuando me encuentra por la calle con la cámara me dice “ y a mí no me haces fotos?” y yo le contesto “Y tanto!”... y le hago la foto y ella se sorprende de que le haga la foto, los dos somos forasteros en una tierra de viento y piedras, pero los dos estamos al mismo nivel y nos sentimos enamorados de este lugar tan mágico que nos ha cautivado! Visc a Cadaqués!



1 comentario:

  1. Gracias Óscar, es un honor para mi estar en tu bloc. Como dice nuestro querido amigo Juan Carlos "me llena de orgullo y de satisfacción" jajaja! Gracias de corazón no te creí cuando me dijistes que saldría. Chao. Patricia.

    ResponderEliminar