sábado, 22 de enero de 2011

LOURDES

22 Gener 2011
Nom: LOURDES
Lloc: Passeig, Cadaqués

La Lourdes per mi és com una formigueta, discreta però va fent, la pots veure amb els seus nens amunt i avall, com la majoria, en una reunió de l’Ampa o ajudant les seves amigues quan fa falta, ja sabeu “Nos amb Nos”...No la conec massa però em cau bé perquè té una imatge d’espinguet ,divertida i sèria a la mateixa vegada....pel que sé ara es dedica a posar guapes ses dones de Cadaqués amb cremetes, potingues i demés......li dic de fer-li la foto i es sorprèn ...”a mi me la vols fer?”.."i tant!" penso jo.

Lourdes es para mi cómo una hormiguita, discreta per que va haciendo, la puedes ver con sus niños arriba y abajo, cómo la mayoria, en una reunión del Ampa o ayudando a sus amigas cuando hace falta, ya sabeis “Nos amb Nos”...No la conozco mucho pero me cae bién porqué tiene una imágen divertida i a la vez seria.. por lo que sé ahora se dedica a poner guapas a las mujeres de cadaqués con cremitas, potingues y demás... le propongo de hacerle la foto y se sorprende...”a mi me la quieres hacer?”...y está claro que sí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario