miércoles, 23 de febrero de 2011

ROSI

23 Febrer 2011
Nom: ROSI
Lloc: Ceip Caritat Serinyana, Cadaqués

...”Rosi!...Rosi!”...”Què?”... “res carinyo volia fer-te la foto del dia i ja la tinc” jejeje... avui sí que l’he caçada a la Rosi, quina expressió! Quina serenitat ,que guapa!!!!! La Rosi, no sé si es nota, em té enamorat, és tant dolça quan parla! És una altra “Limón” que de limón no en té res, bona dona, esportista i una mare de campionat, tímida i extrovertida a la vegada, serena com la mar i brava com un dia de tempesta, molts dies quan te la creues el cap s’et gira sòl, m’agrada molt com parla i educa als seus fills em recorda molt com ho fem a casa nostra... Rosi avui m’has fet un bon regal d’aniversari, gràcies per ser tan especial i carinyosa!!!!

...”Rosi!...Rosi!”...”Qué?”... “nada cariño quería hacerte la foto del día y ya la tengo” jejeje... hoy sí que he cazado a Rosi, qué expresión! Qué serenidad ,que guapa!!!!! Rosi, no sé si se nota, me tiene enamorado, es tan dulce cuando habla! Es otra “Limón” que de limón no tiene nada, buena mujer, deportista y una madre de campeonato, tímida y extrovertida a la vez, serena como la mar y brava como un día de tormenta, muchos días cuando te la cruzas la cabeza se te gira sola, me gusta mucho cómo habla y educa a sus hijos me recuerda mucho como lo hacemos en nuestra casa... Rosi hoy me has hecho un buen regalo de cumpleaños, gracias para ser tan especial y cariñosa!!!!

1 comentario: