miércoles, 9 de marzo de 2011

JOANA

09 Març 2011
Nom: JOANA
Lloc: ceip Caritat Serinyana, Cadaqués

És curiós com a la vida es repeteixen situacions, avui tenim la “Joana del menjador” ex “Joana de l’Ampa” de l’escola i em fa recordar que quan jo anava a l’escola, també era fixe de menjador, com els meus fills, i la senyora que cuinava es deia també Joana, tenia una granja/masia amb animals i ens hi portava de tant en tant, recordo els migdies jugant amb la Joana, és un record que m’entendreix, suposi que ara li toca als meus fills, la vida dóna voltes i més voltes i és bonic veure que generació rere generació anem passant pels mateixos camins... No és difícil tenirli apreci a La Joana, és de les que van lluitar fins aconseguir tenir menjador a l’escola, i a més ara se n’encarrega. Gràcies Joana

Es curioso como durante la vida se repiten las situaciones, hoy tenemos a “Joana del comedor” ex “Joana” del Ampa de la escuela y me hace recordar cuando yo iba a la escuela, también era fijo de comedor, como mis hijos, y la señora que cocinaba se decía también Joana, tenía una granja/masía con animales y nos llevaba ahí de vez en cuando, recuerdo los mediodías jugando con Joana, es un recuerdo me enternece, supongo que ahora le toca a mis hijos, la vida da vueltas y más vueltas y es bonito ver que generación tras generación vamos pasando por los mismos caminos... No es dificil apreciar a Joana, es de las que lucho hasta conseguir que tuvieramos comedor escolar cuando no había y ahora es la encargada. Gracias Joana

No hay comentarios:

Publicar un comentario