miércoles, 23 de marzo de 2011

LA MARI

23 Març 2011
Nom: LA MARI
Lloc: Ceip Caritat Serinyana, Cadaqués

La Mari és una dolçura de dona, sembla poqueta cosa pero és una dona molt forta, em fa la sensació de que és un pèl tossuda , o millor dit tenaç, en el sentit de que “yo me salgo de esta por mis ...” ens alegrem molt que sigui així i segueixi amb el seu somriure esplèndit que se li posa quan va amb els seus fills bessons, l’Alex i l’Adrià.. ó era l’Adrià i l’Àlex... jo no els distingeixo mai!... A més a més és una caçadora amb trofeu que ha caçat un caçador, en Toni, només fa falta sentir com parla d’ella per veure que està ben enamorat! Un petóMari!

Mari es una dulzura de mujer, parece poquita cosa pero es una mujer muy fuerte, tengo la sensación de que es un poquito terca o mejor dicho tenaz, en el sentido de que “yo me salgo de esta por mis ...” nos alegramos mucho de que sea así y siga con su espléndida sonrisa que se le pone cuando va con sus hijos gemelos, Alex y Adrià.. ó era Adrià y Àlex... yo no los distingo nunca!... Además es una cazadora con trofeo que ha cazado un cazador, en Toni, sólo hace falta sentir como habla de ella para ver que está muy enamorado! Un besito Mari!


No hay comentarios:

Publicar un comentario