domingo, 6 de marzo de 2011

VLADI

06 Març 2011
Nom: VLADI
Lloc: Parc de la felipa, Cadaqués

En Vladi imposa pel seu aspecte i per la seva personalitat, me’l trobo pujant cap a casa, de fet me'l trobo cada dia, tinc la sensació sense conèixer’l massa, que és d’aquelles persones metòdiques amb rituals diaris. És Txec però el seu aspecte podria ser d’Indi Americà, amb aquests llargs cabells grisos tan brillants i aquesta pell morena curtida, la qual és més aviat deguda a les llargues estones de sol dedicades a ensenyar i a practicar tenis diàriament, pare de tres fills a quin més guapo, és clar! Amb un pare així!... li miro els ulls i veig la seva serenitat que és el que m’impressiona.

Vladi impone por su aspecto y por su personalidad, me lo encuentro subiendo hacia casa, de hecho me lo encuentro cada día, tengo la sensación sin conocerlo demasiado, que es de aquellas personas metódicas con rituales diarios. Es Checo pero su aspecto podría ser de Indio Americano, con estos largos cabellos grises tan brillantes y esta piel morena curtida, la cual es más bien debida a los largos ratos de sol dedicadas a enseñar y a practicar tenis diariamente, padre de tres hijos a cual más guapo, está claro! Con un padre así!... le miro a los ojos y veo su serenidad que es el que me impresiona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario