miércoles, 12 de octubre de 2011

PACO

12 OCTUBRE 2011
Nom: PACO
Lloc: Sa Riera, Cadaqués

Avui tenim un personatge de primera: en Paco de l'Hostal Marina! Vaja element! És més salat que una anxova sense pelar, divertit com una obra d'en Rubianes... és molt pintoresc i molt de Cadaqués, fa bromes i collona a tothom que passa, sempre amb una educació exquisida, és clar! Això de collonar és un esport típic de Cadaqués i us ho puc corroborar personalment perquè ho he viscut en la meva pròpia pell, us explico: quan vaig arribar a Cadaqués fa més de 10 anys, vaig obrir un Internet-cafè a la Felipa, un dia mentre anava a treballar sento un home fort i gran, medeix 1,90m com a mínim, senyalant-me amb el dit i cridant.."ell...ell.. ell en té la culpa!" i jo literalment em cagava a les calces, i pensava " i de què tinc la culpa jo?"... bé la broma va seguir més temps i em tenia bastant preocupat fins al dia que em va dir..." si tu, tu tens la culpa del mal temps! Amb tants ordinadors!!!" i vaig entendre que era una broma...ufff vaig respirar perquè ja m'imaginava aquell home de 2m per 1m aixafant-me com una colilla... jejeje d'això se'n diu collonar!... amb el temps he vist que és molt de la broma però també un home com cal i molt legal,al que si tens qualsevol problema pots demanar ajuda, tot el poble se l'estima molt , d’aquelles persones que fan de Cadaqués un indret especial ah! i és el responsable del despertar els nostres nens amb els seus petards quan el Barça fa un gol… Paco forever!

Hoy tenemos un personaje de primera: Paco del Hostal Marina! Vaya elemento! Es más salado que una anchoa sin pelar, divertido como una obra de en Rubianes... es muy pintoresco y muy de Cadaqués, hace bromas y “collona” a todo el mundo que pasa, siempre con una educación exquisita, está claro! Esto de “collonar” es un deporte típico de Cadaqués y os lo puedo corroborar personalmente porque lo he vivido en mi propia piel, os explico: cuando llegué a Cadaqués hace más de 10 años, abrí un Internet-café en la Felipa, un día mientras iba a trabajar oigo un hombre fuerte y grande, mide 1,90m como mínimo, señalándome con el dedo y gritando a pulmón..."él...él… él tiene la culpa!" y yo literalmente me cagaba patas abajo, y pensaba " y de que tengo la culpa yo?"... bien la broma siguió más tiempo y me tenía bastante preocupado hasta el día que me dijo..." si tú, tú tienes la culpa del mal tiempo! Con tantos ordenadores!!!" y entendí que era una broma...ufff respiré porque ya me imaginaba aquel hombre de 2m por 1m aplastándome como una colilla... jejeje de esto se dice “collonar”!... con el tiempo he visto que es de la broma pero también un hombre como es debido y muy legal,al que si tienes cualquier problema puedes pedir ayuda, todo el pueblo se lo estima mucho, de esas personas que hacen de Cadaqués un lugar especial ah! y es el responsable del despertar nuestros niños con sus petardos cuando el Barça hace un gol… Paco forever!





No hay comentarios:

Publicar un comentario