jueves, 13 de octubre de 2011

VALERIE

13 OCTUBRE 2011
Nom: VALERIE
Lloc: Port Doguer, Cadaqués 

Valerie és una noia moderna, independent e intel.ligent i sempre m'ha caigut bé, i crec que tenim moltes afinitats comuns... és d'aquelles persones tan naturals que quan la coneixes sembla que faci 20 anys que n'ets amic, de fet jo em pensava que feia molt temps que estava per Cadaqués i només en fa dos o tres anys, fins i tot em pensava que era dissenyadora industrial com jo i no, va estudiar Belles Arts, però els objectes la fascinen, les seves fotografies m'encanten! molt profundes i amb concepte.. us recomani que visiteu el seu blog... en unes paraules "hi ha feeling", també és curiós que és tant tímida com jo mateix, de fet fer-li la foto ha costat... porta amb l'Anna el bar MUT, el més cool de Cadaqués, un espai singular i d’obligada visita,en un indret privilegiat com Port Doguer, davant de mar, visitat sovint per gavines cantaires ,vent amb olor a mar,llunes plenes i parelles enamorades que es prenen una copeta de vi... hummmm m’encanta Cadaqués i el seu low tempo!

Valerie es una chica moderna, independiente e inteligente y siempre me ha caído bien, y creo que tenemos muchas afinidades comunes... es de aquellas personas tan naturales que cuando la conoces parece que haga 20 años que eres amigo, de hecho yo me pensaba que hacía mucho tiempo que estaba por Cadaqués y sólo hace dos o tres años, incluso me pensaba que era diseñadora industrial como yo, y no, estudió Bellas artes, pero le apasionan los objetos, sus fotografías me encantan! muy profundas y con concepto.. os recomiendo que visiteis su blog... en unas palabras "hay feeling", también es curioso que es tan tímida como yo mismo, de hecho hacerle la foto ha costado... lleva con Anna el bar MUT, el más cool de Cadaqués, un espacio singular y de obligada visita,en un lugar privilegiado como Port Doguer, delante del mar, visitado a menudo por gaviotas y sus cantos ,viento con olor a mar,lunas llenas y parejas enamoradas que se toman una copita de vino... hummmm me encanta Cadaqués y su low tempo! 









No hay comentarios:

Publicar un comentario