viernes, 31 de diciembre de 2010

JUDITH - triologia LES ARROYO num2

31 Desembre 2010
Nom: JUDITH triologia LES ARROYO num 2
Lloc: Cadaqués Intim, Cadaqués

Per desitjar-vos un bon final d’any i entrada 2011 avui tenim la segona entrega de la triologia LES ARROYO: la super Judith! És delicada com una llumeta que s’encén i s’apaga de decoració de Nadal, i salvatge com un foco d’un camp de futbol, carinyosa com bombonet de xocolata negra i dura com un torró d’alicant...en fi, del tipus de dones que m’acostumo a trobar a la meva vida. M’encata perquè és coqueta com la que més, quan l’enganxo per fer-li la foto ja es vol canviar el jersei i li dic... “no te’l treguis que em poso nerviós!” i em diu “ jajajajaja ( quan riu se sent fins a Port de la Selva) ...que dius ara!”.... li dic que tal com està ja m’agrada i aquí teniu la foto. BON FINAL I ENTRADA D’ANY A TOTS I TOTES!!! FELIÇ 2011...I 2012...I 2013...

Para desearos un buen final de año y entrada 2011 hoy tenemos la segunda entrega de la trilogía LAS ARROYO: la super Judith!....Es delicada como una lluzecita que se enciende y se apaga de decoración de Navidad, y salvaje como un foco de un campo de fútbol, cariñosa como bombon de chocolate negro y dura como un turrón de alicante..en fin, del tipo de mujeres que me acostumbro a encontrar a mi vida. Me encana porque es coqueta como la que más, cuando lo engancho para hacerle la foto ya se quiere cambiar el jersey y le digo... "no te lo saques que me pongo nervioso!" y me dice " jajajajaja ( cuando ríe se siente hasta Port de la Selva) ...que dices ahora!".... le digo que tal como está ya me gusta y aquí tenéis la foto. BUEN FINAL Y ENTRADA De AÑO A TODOS Y TODAS!!! FELIZ 2011...Y 2012...Y 2013...









No hay comentarios:

Publicar un comentario