martes, 21 de diciembre de 2010

MERCEDES

21 Desembre 2010
Nom: MERCEDES
Lloc: c/pau claris,Cadaqués

Mercedes puja pel carrer i no veu que l'estic esperant, al veure'm em deixa anar...”No me eche una fotiko que estoy despeiná!”... és així de salerosa ella...”Mi arma!” Té coses que celebrar i me n’alegro molt, primer que té unes amigues que la cuiden molt, a més del seu èxit en les Seichelles, amb una propera exposició a París...està que se surt, parlem els dos en la tranquil·litat del casc antic, escoltem les gavines cridant i els estornells que no paren, amb la confiança de bons veïns i amics coincidim que ens hem de buscar ses garrofes fora de Cadaqués, i en això estem els dos. És molt coqueta , virgo tenia que ser!, i em demana mil retocs digitals i jo li responc que m'agrada com és, així de malaguenya i múrria, així de “echá palante”!


Mercedes sube por la calle y no vé que la estoy esperando, al verme me suelta...”No me eche una fotiko que estoy despeiná!”... es así de salerosa ella...”Mi arma!” Tiene cosas que celebrar y me alegro, primero que tiene unas amigas que la cuidan mucho, además de su éxito en las Seichelles, con una próxima exposición en París...está que se sale, hablamos los dos en la tranquilidad del casco antiguo, oimos gaviotas gritando y estornells dale que dale ,con la confianza de buenos amigos y vecinos coincidimos en que nos tenemos que buscar las habichuelas fuera de Cadaqués, y en eso estamos los dos. Es muy coqueta , virgo tenia que ser!, y me pide mil arreglos digitales y yo le respondo que me gusta cómo es, así de malagueña y pícara, así de echá palante!


No hay comentarios:

Publicar un comentario