sábado, 25 de diciembre de 2010

MOSSÉN JAUME

25 Desembre 2010
Nom: mossen JAUME
Lloc: Carrer Curós,Cadaqués

Sónen les campanades de l’Esglési de Santa Maria de Cadaqués i em trobi al mossén Jaume pujant cap a l’església, i li he demanat de fer-li la foto del dia pel dia de Nadal. En Jaume em sorprèn, perquè m’ha canviat la idea que tenia de la gent del seu gremi, ell és obert, simpàtic i la persona més “open minded” que he conegut.És molt proper i li agrada l’art i la cultura, a l’església de Cadaqués ha instaurat una zona per meditació, sigui quina sigui la religió o creença que practiquis pots anar-hi a meditar. Crec que és la única església del nostre país que ho fa! Amb els temps que córren em fa por que no se quedi en paro, en fi, però em sembla que té contracte indefinit. Per mi és un exemple, un religiós del SXXI, per això avui dia de Nadal és el retrat de dia. Gràcies Jaume!

Suenan las campanadas de la Isglesia de Santa Maria de Cadaqués y me encuentro al padre Jaume subiendo hacia la iglesia, y le he pedido de hacerle la foto del día para el día de Navidad. Jaume me sorprende, porque me ha cambiado la idea que tenía de la gente de su gremio, él es abierto, simpático y la persona más “open minded” que he conocido. Es muy cercano y le gusta el arte y la cultura, en la iglesia de Cadaqués ha instaurado una zona por meditación, sea cual sea la religión o creencia que practiques, puedes ir ahí a meditar. Creo que es la única iglesia de nuestro país que lo hace! Con los tiempos que corren me dá miedo que se quede en el paro, en fin, pero creo que tiene contrato indefinido. Para mí es un ejemplo, un religioso del SXXI, por eso hoy, día de Navidad es el retrato del día. Gracias Jaume!



No hay comentarios:

Publicar un comentario